Zaparcia. Dieta. Błędy IG.

BH.29.

MOTTO: Na ZAPARCIA to najlepsze jest jedzenie, które nie ZATWARDZA.

Podstawowym zatwardzaczem jest każdy chleb upieczony z mąki, oraz wszystko co

jest słodzone CUKREM SPOŻYWCZYM.

PUENTA: złe to każda MĄKA orkiszowa też, oraz CUKIER spożywczy biały i brązowy.

Wystarczy, że zaczniesz się odżywiać wg tabel z tzw. INDEKSEM ŻYWIENIOWYM, tj.

IŻ produktu. Jemy niskotłuszczowo, 0% negatywnych TOKSYN, energetyczne

węglowodany wyłącznie do 26% wzrostu, czyli tzw. __NISKIE węglowodany. POKARMY o

właściwym doborze białek, oraz co niezmiernie istotne, nie zawierające toksyn

spowalniających i zatruwających nasze organizmy. Tabele; Dozwolone oraz Zakazane

dopełniają właściwej identyfikacji prawd przyrodniczych.

Nie tylko pozbędziesz się zaparć, ale też większości wzdęć. Tego typu

DOLEGLIWOŚCI należy szybko zwalczać, bo utrudniają życie. Nade wszystko ważne są

te tzw. __NISKIE węglowodany, tj. do 26% wzrostu, a głównie __GLUKOZA naturalna,

niezbędne dla naszego mózgu.

Tabele IŻ opracowali naukowcy z __INSTYTUTU IRL KRAKÓW, na przestrzeni

ostatnich 40 lat (1970-2010).

Poczytaj, zapoznaj się to wystarcza. Jednak KONIECZNIE pamiętaj o __CHLEBie typu

KR-IRL, ponieważ to on głównie utrzymuje poziom cukru w stabilnej strefie, czyli

nie jesteśmy GŁODNI.

R E F L E K S J A:

__INDEKS ŻYWIENIOWY, a; __INDEKS GLIKEMICZNY, to dwa różne spojrzenia na realia

przyrodnicze.

IŻ; to identyfikacja ewolucyjnych dokonań przyrody. IG; to marketing, obłuda i

biznes.

Zobacz też; CUKRZYCA typu 2, wg: IRL KRAKÓW.

__Książka; _pt._______: PORADNIK ŻYWIENIOWY człowieka w XXI wieku.

Wydanie drugie: zaktualizowane i uzupełnione.

__Skrót adresu strony w Internecie_______: MAGDALIRL

__ADRES_______: www.magdalirl.com.pl/